joi, 16 ianuarie 2020

Trump prezicătorul: Dacă nu anulaţi acordul cu China şi nu ne daţi 50 % din banii din petrol, veţi avea demonstraţii uriaşe!


Infrastructura irakului a fost distrusă de război. Americanii s-au oferit să o refacă pe bani, deşi ei au fost cei care au distrus-o, şi anume contra a 50 % din veniturile din petrol. Irakul a refuzat şi s-a adresat Chinei pentru a îl ajuta cu reconstrucţia contra furnizare de petrol. Acordul s-a făcut şi Irakul a sporit livrarea de petrol către China – era deja al treilea ei furnizor după Arabia Saudită şi Rusia. La doar câteva zile după discuțiile purtate la Beijing de prim-ministrul Abdul-Mahdi au izbucnit proteste naționale ale opoziţiei împotriva corupției guvernului irakian și a politicilor economice, aceasta cerând demisia lui Abdul-Mahdi. Reuters a văzut lunetişti trăgând foc în evantai asupra protestatarilor, dând impresia de represiune guvernamentală, așa cum a făcut-o CIA la Maidan din Kiev, în februarie 2014, sau la Cairo, în 2011. Lucrurile păreau a se întoarce grav împotriva guvernului şi prezenţei iraniene, inclusiv a comunităţii şiite, din Irak. Media globalistă exulta şi amplifica geometric pretinsa corupţie a guvernului. Coaliţia americano-israeliano-saudită părea a câştiga partida. Pentru a linişti lucrurile, Mahdi demisionează pe 30 noiembrie. Nu mult timp după aceea, prin omorârea generalului Soleimani, situaţia s-a schimbat. Dar despre asta altădată.
În prezent, există însă dovezi solide că discuțiile cu China și momentul protestelor spontane din octombrie 2019 împotriva guvernului Abdul-Mahdi au fost legate, iar legătura este chiar Trump. Potrivit unui raport al Federico Pieracacini, “Abdul-Madhi a ținut un discurs Parlamentului în legătură cu felul în care americanii au distrus țara și au refuzat acum să finalizeze proiectele de infrastructură și de rețea electrică dacă nu li se cedează 50% din veniturile din petrol, ceea ce Abdul-Mahdi a refuzat.” Iată câteva pasaje din discursul lui Mehdi în faţa Parlamentului: „De aceea am vizitat China și am semnat un acord important cu ei pentru a realiza construcția. La întoarcerea mea, Trump mi-a cerut să resping acest acord. Când am refuzat, a ameninţat ca va dezlănțui demonstratii imense impotriva mea, care să pună capăt poziţiei mele de premier. Demonstrațiile împotriva mea s-au materializat în mod corespunzător, iar Trump m-a ameninţat din nou că dacă nu i-aș respecta cererile, atunci ar avea lunetiști de marină asupra clădirilor înalte care să-i vizeze pe protestatari și pe personalul de securitate pentru a mă presa. Am refuzat din nou si mi-am dat demisia. Până în acest moment americanii continua să insiste să renunţăm la acordul nostru cu chinezii.”
Până în acest moment, Trump nu a infirmat şantajul şi organizarea rebeliunii care s-a soldat cu circa 500 de morţi. Dar ce mai contează 500 pe lângă cei 1 milion 500 de mii aflaţi deja în contul activ al SUA de la declanşarea războiului din Irak.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Milioane de cetăţeni din UE se roagă pentru victoria lui Putin

Încă în șoaptă, atitudinile est-europene față de războiul din Ucraina încep să se întoarcă în favoarea Rusiei sau, cel puțin, să se îndepărt...