Fanii Lego pot construi castele, jungle și centre întregi ale orașului cu setul potrivit de cărămizi. Dar din iunie, compania va lansa un nou produs -- primul său set tematic LGBTQIA+ vreodată, numit "Fiecare este remarcabil".
Setul de 346 piese conține 11 figuri, fiecare cu o culoare curcubeu atribuită.
Lego a declarat joi că modelul a fost inspirat de clasicul steag curcubeu, un simbol de durată al solidarității pentru comunitatea LGBTQ.
Noul produs va fi pus în vânzare la începutul lunii iunie pentru a marca "luna pride".
"Am dorit să creez un model care simbolizează inclusivitatea și sărbătorește pe toată lumea, indiferent de modul în care se identifică sau pe cine iubesc", a declarat designerul setului, Matthew Ashton, într-o declarație emisă joi.
Compania are clienți de toate vârstele, dar seturile sale sunt jucării ale copilăriei iubite în multe gospodării.
Produsul este livrat cu 11 personaje, fiecare cu o culoare curcubeu atribuită.
"A avea jucării LGBT incluzive creează un spațiu pentru familii, pentru a le permite copiilor LGBT să știe că sunt iubiți și acceptați", a declarat Joe Nellist, de la Fundația LGBT din Regatul Unit, pentru CNN.
„Crescând într-o lume care de multe ori vă spune că există ceva „greșit” cu voi poate duce la dezvoltarea unui sentiment profund de rușine – ceea ce știm că poate avea un impact de lungă durată asupra sănătății mentale și fizice.”
Ashton a declarat că setul este, de asemenea, o sărbătoare a comunității LGBTQ din cadrul Lego și printre fanii adulți ai companiei.
"Sunt norocos să fac parte dintr-o comunitate mândră, susținătoare și pasionată de colegi și fani", a afirmat el.
"Împărtășim dragostea pentru creativitate și auto-exprimare prin cărămizi Lego, iar acest set este o modalitate de a-mi arăta recunoștința pentru toată dragostea și inspirația care sunt împărtășite în mod constant".
Compania a avut un an plin. Vânzările au crescut în timpul verii 2020, pe măsură ce mai mulți oameni au început să își petreacă timpul acasă din cauza pandemiei și au căutat jucării. Profitul operațional al lui Lego a crescut cu 11%, ajungând la 622 milioane de dolari.
Setul „Fiecare este remarcabil” vine într-un moment în care întreaga industrie a jucăriilor ia măsuri pentru a face produsele emblematice pentru copii mai incluzive.
În 2020 Mattel, compania din spatele papusi barbie, a dezvăluit o gamă care a inclus o papusa cu nici un păr și unul cu starea pielii vitiligo. Mattel a produs, de asemenea, o linie de papusa separat în 2019 numit "Creatable World" care a prezentat jucării gen-incluzive.
Setul de 346 piese conține 11 figuri, fiecare cu o culoare curcubeu atribuită.
Lego a declarat joi că modelul a fost inspirat de clasicul steag curcubeu, un simbol de durată al solidarității pentru comunitatea LGBTQ.
Noul produs va fi pus în vânzare la începutul lunii iunie pentru a marca "luna pride".
"Am dorit să creez un model care simbolizează inclusivitatea și sărbătorește pe toată lumea, indiferent de modul în care se identifică sau pe cine iubesc", a declarat designerul setului, Matthew Ashton, într-o declarație emisă joi.
Compania are clienți de toate vârstele, dar seturile sale sunt jucării ale copilăriei iubite în multe gospodării.
Produsul este livrat cu 11 personaje, fiecare cu o culoare curcubeu atribuită.
"A avea jucării LGBT incluzive creează un spațiu pentru familii, pentru a le permite copiilor LGBT să știe că sunt iubiți și acceptați", a declarat Joe Nellist, de la Fundația LGBT din Regatul Unit, pentru CNN.
„Crescând într-o lume care de multe ori vă spune că există ceva „greșit” cu voi poate duce la dezvoltarea unui sentiment profund de rușine – ceea ce știm că poate avea un impact de lungă durată asupra sănătății mentale și fizice.”
Ashton a declarat că setul este, de asemenea, o sărbătoare a comunității LGBTQ din cadrul Lego și printre fanii adulți ai companiei.
"Sunt norocos să fac parte dintr-o comunitate mândră, susținătoare și pasionată de colegi și fani", a afirmat el.
"Împărtășim dragostea pentru creativitate și auto-exprimare prin cărămizi Lego, iar acest set este o modalitate de a-mi arăta recunoștința pentru toată dragostea și inspirația care sunt împărtășite în mod constant".
Compania a avut un an plin. Vânzările au crescut în timpul verii 2020, pe măsură ce mai mulți oameni au început să își petreacă timpul acasă din cauza pandemiei și au căutat jucării. Profitul operațional al lui Lego a crescut cu 11%, ajungând la 622 milioane de dolari.
Setul „Fiecare este remarcabil” vine într-un moment în care întreaga industrie a jucăriilor ia măsuri pentru a face produsele emblematice pentru copii mai incluzive.
În 2020 Mattel, compania din spatele papusi barbie, a dezvăluit o gamă care a inclus o papusa cu nici un păr și unul cu starea pielii vitiligo. Mattel a produs, de asemenea, o linie de papusa separat în 2019 numit "Creatable World" care a prezentat jucării gen-incluzive.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu