miercuri, 16 februarie 2011

Filme ruseşti

Pentru că sunt un admirator al filmului rusesc - care stă pe primul loc al topului personal - voi încerca să completez cât mai repede posibil o listă de filme ruseşti din toate timpurile care merită să fie văzute.  În mare parte le-am văzut, sunt însă şi unele pe care nu le-am văzut dar pentru care mă bazez pe referinţe de încredere. Pentru început am să le pun într-o ordine cam dezorganizată, dar pentru viitor voi încerca să le aranjez pe autori, tematic, cronologic. De asemenea, voi încerca să aduc toate numele la varianta românească, una deja folosită sau una pe care o voi propune, şi să dau şi titlul original cât şi cel din engleză.  (Mai multe în pagina Filme)

2 comentarii:

  1. Subscriu intru totul la lista ta.
    Ce ar fi sa facem si un top al filmelor romanesti?.Sa luam cifra 20.
    Punctaj 1-20 din partea cititorilor acestui blog si apoi topul

    RăspundețiȘtergere
  2. E o idee bună, mai ales că nici nu e o treabă prea complicată - vezi producţia redusă a cinematografiei româneşti. Voi lansa propunerea.

    În legătură cu lista afişată, ea va fi probabil cam de două ori mai mare. Din păcate am prea puţin timp pentru blog, dat fiind faptul că trebuie să traduc ca să trăeisc, o activitate extrem de plăcută, dar mâncătoare de mult timp.

    RăspundețiȘtergere

Milioane de cetăţeni din UE se roagă pentru victoria lui Putin

Încă în șoaptă, atitudinile est-europene față de războiul din Ucraina încep să se întoarcă în favoarea Rusiei sau, cel puțin, să se îndepărt...