Resemnarea,
bunătatea, îngăduinţa şi îndurarea sunt desigur virtuţi creştine
majore. În proximitatea neroziei trebăluitoare, a prostiei îngâmfate, a
răutăţii, făţărniciei, nedreptăţii strigătoare la cer, a nepăsării de
durerea şi nevoia altuia, a ticăloşiei, nemrniciei, fomalismului
încrâncenat şi cinic, a setei de sînge, a vrălmăşiei nepotolite,
creştinul se cuvine să urmeze pilda Domnului şi Învăţătorului său şi să
se umple de sfântă mânie. (N. Steinhardt)
Politruci pentru că, după comportament, nu sunteţi altceva decât nişte comisari şi instructori politici ai iadului şi nu meritaţi numele de reprezentanţi ai neamului omenesc.
Politruci pentru că, după comportament, nu sunteţi altceva decât nişte comisari şi instructori politici ai iadului şi nu meritaţi numele de reprezentanţi ai neamului omenesc.
Mafioţi, căci pentru tâlhării ați intrat
în politică, cu tâlhării v-aţi ocupat şi la rândul vostru, sunteţi în
slujba mafiei bancare globaliste, sluga directă a stăpânului legiunilor
întunericului şi tuturor mafioților lumii acesteia.
Dragii mei, cu toţii cei pomeniţi aici,
mincinoși, lacomi, lași, nerecunoscători, hoți, tâlhari, jefuitori,
nemernice slugi, criminali, am pentru voi o veste rea și o veste bună.
Vestea rea: pentru că nu mor caii, când
vor câini turbaţi ca voi, cu toate eforturile stăpânului vostru, a
legiunilor sale și slugilor sale, făcute de 2000 de ani încoace
Hristos a Înviat!
și prin moartea și Învierea Lui, putem învia și noi.
A Înviat, Învie şi va Învia în fiecare an, în fiecare duminică şi în fiecare Sfântă Liturghie din orice altă zi.
A Înviat, Învie şi va Învia pentru fiecare zi, pentru fiecare om, pentru totdeauna.
A Înviat şi a deschis drumul îndumnezeirii omului, aşezându-l cu trupul lui omenesc alături de Dumnezeu.
Şi aşa cum
fariseii şi saducheii de acum 2000 de ani, răstignindu-L pe Hristos,
au făcut de fapt, în ticăloşia lor, ca planul Sfintei Treimi de
deschidere a drumului către mântuire pentru oameni să se împlinească,
tot aşa şi voi, farisei şi saduchei handicapaţi şi zeloși ai zilelor
noastre, prin acţiunile voastre samavolnice şi criminale împotriva
poporului român şi cu precădere împotriva creştinilor, i-aţi ajutat de
fapt pe aceştia din urmă.
Aşa că, deocamdată, şi pentru oricând în
viitor, geaba stare de urgență, geaba ordonanțe militare, geaba armată
pe străzi, geaba închiderea românilor în case, geaba interdicţia de a se
vedea unii cu alţii, geaba decimarea bătrânilor sub mincinoasa grijă de
a-i ocroti.
Hristos a Înviat!
şi prin El vor învia şi toţi cei pe care i-aţi omorât, îi omorâţi şi îi veţi omorî.
Şi, uite aşa, geaba închiderea
bisericilor pentru credincioşi, geaba încercarea de a ne rupe de
Dumnezeu. Proşti şi ticăloşi cum sunteţi, credeţi că decretul-pumn,
ordonanţa militară, pulanul, puşca sau tabul sunt mai tari decât
Dumnezeu.
Nu sunteţi primii. Armate întregi de
satrapi declasaţi au plecat spre iad cu aceleaşi convingeri, păcăliţi de
asigurările stăpânului lor şi al vostru. Căruia nu-i pasă de voi.
Deloc. Vă va chinui când veţi ajunge pe mâna ciracilor lui, ca şi cum
i-aţi fi fost duşmani, nu slugi nemernice.
Chiar dacă veţi închide definitv toate
bisericile, chiar dacă ne veţi lăsa fără locuri de muncă, fără bani,
fără case, chiar dacă ne veţi vaccina ca pe vite în ţarc, chiar dacă ne
veţi implanta forţat dispozitive cu care să ne ţineţi sub control şi să
renunţăm la a vorbi cu Dumnezeu, tot nu veţi reuşi. Nimic nu veţi reuşi,
alta, decât de a ne trezi la viaţă, de a ne întări în credinţă, de a-i
aduce, pe cei ce vor rezista la tentaţiile, ameninţările şi silniciile
voastre, pe cei pe care îi veţi distruge fizic pentru că vi se opun, dar
nu vă vor face voia, în acest Piteşti planetar, mai aproape de
sfinţenie, înmulţind ceata sfinţilor păzitori ai creştinilor din această
lume.
Iar vestea bună este că
Hristos a Înviat!
şi prin Învierea Lui, chiar şi voi,
oricât de căzuţi sunteţi, dacă vă reveniţi, dacă vă căiţi pentru faptele
voastre, chiar şi în ultimele voastre clipe (atenţie, nu ştiţi când vor
fi acelea, poate azi, poate la noapte, poate mâine, nu le trimiteţi
undeva în eternitate, căci tot omul este muritor, de aceea ar fi bine să
vă schimbaţi de îndată) vă puteţi mântui.
Ştiu, nu credeţi în Dumnezeu, nu credeţi
că va fi ceva după, credeţi că tot ce contează e acum şi aici, de aceea
vă purtaţi ca nişte mecanisme ale distrugerii şi morţii - că nu găsesc
pentru voi comparaţie în lumea vie, decât, poate, în zona virusurilor şi
bacteriilor.
De aceea vreţi acum şi aici. Căci,
conform credinţei voastre nihiliste, nimic nu va mai fi după aceea
pentru voi. (Dar nici bogăţia şi nici puterea voastră.)
Dar dacă Dumnezeu există? Dacă aţi avea
şansa unei vieţi veşnic îmbucurătoare? Dacă, funcţionând aşa cum o
faceţi acum, veţi avea neşansa unei vieţi veşnic chinuitoare?
Dacă creştinii ăştia nebuni, înapoiaţi,
misticişti, pe care stăpânul vostru îi vrea decreştinaţi, sau morţi,
pentru a lovi în Dumnezeu, ştiu ceva ce voi nu ştiţi, ceva ce nu puteţi
crede, nu sunteţi lăsaţi să credeţi de patimile voastre de care profită
legiunile stăpânului vostru?
Dacă aceşti creştini, asupra cărora
v-aţi asmuţit ca nişte zombi ai iadului terestru, pentru ai strivi, dar
şi pentru a-i împiedica să vadă dimensiunile uriaşe ale jafului şi
distrugerilor voastre, au dreptate şi puteţi alege încă de acum şi de
aici viitorul vostru?
În ceea ce ne priveşte, creştineşte
vorbind, ne-aţi făcut un bine: ne-aţi forţat să stăm faţă în faţă cu
noi, prea mult timp pierduţi pe drumurile înşelătoare ale "bucuriilor"
trecătoare şi ucigătoare ale confortului şi împlinirii poftelor aţâţate
perfid şi pervers de voi.
Dar dacă în ceea ce ne priveşte pe
fiecare dintre noi, vă iertăm toate abuzurile şi silniciile şi ne rugăm
pentru voi, să vă treziţi şi să găsiţi calea cea bună, atunci când este
vorba de ceea ce faceţi semenilor noştri, nu vă putem ierta. Le-aţi
declarat război, i-aţi atacat turbaţi, pe oamenii liniştiţi, cuminţi, la locul lor, cu măsuri aberante ale unor decrete neconstituţionale, deci ne-legale, cu amenzi dezechilibrate, cu dosare penale, îi vom apăra. Vreţi război, veţi
avea război până când legea vă va fi aplicată!
Creştinul nu-i prin definiţie un nătâng şi un prizărit, un insensibil grijuliu numai de sufletul şi tihna lui, un adept al subterfugiului: Ce-mi pasă mie?". Lui, cu precădere, îi pasă de ceilalţi.
Nu putem ierta decât răul făcut nouă personal, nu altora. ... Cu atât mai puţin când nu mai e vorba de un individ, ci de un grup de oameni, ori de o colectivitate întreagă.
Nicăieri şi niciodată nu ne-a cerut Hristos să fim proşti. Ne cheamă să fim buni, blânzi, cinstiţi, smeriţi cu inima, dar nu tâmpiţi (numai despre păcatele noastre spune la Pateric „să le tâmpim”).
Dragostea implică iertarea, blândeţea, dar nu orbirea şi nu prostia, identificându-se de cele mai multe ori cu marea răutate, slăbiciunea faţă de prostie e totuna cu a da mână liberă canaliilor.
(N. Steinhardt)
Creştinul nu-i prin definiţie un nătâng şi un prizărit, un insensibil grijuliu numai de sufletul şi tihna lui, un adept al subterfugiului: Ce-mi pasă mie?". Lui, cu precădere, îi pasă de ceilalţi.
Nu putem ierta decât răul făcut nouă personal, nu altora. ... Cu atât mai puţin când nu mai e vorba de un individ, ci de un grup de oameni, ori de o colectivitate întreagă.
Nicăieri şi niciodată nu ne-a cerut Hristos să fim proşti. Ne cheamă să fim buni, blânzi, cinstiţi, smeriţi cu inima, dar nu tâmpiţi (numai despre păcatele noastre spune la Pateric „să le tâmpim”).
Dragostea implică iertarea, blândeţea, dar nu orbirea şi nu prostia, identificându-se de cele mai multe ori cu marea răutate, slăbiciunea faţă de prostie e totuna cu a da mână liberă canaliilor.
(N. Steinhardt)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu