Rezumatul ideilor din
primul episod: REVOLUŢIA este transpunerea la nivel omului a războiului
diavolului împotriva lui Dumnezeu; ea a început din momentul ispitirii primilor
oameni în Rai pentru a da o lovitură de stat împotriva acestuia; este continuă
şi permanentă, dar are etape distincte în istoria umanităţii. Se manifestă, în
etapa acestui ultim mileniu de subminare a creştinismului, prin crearea şi
acumularea de tensiuni ca urmare a ispitirii continue a omului, tensiuni care
au fost duse la explozie în diverse perioade sub forma revoluţiilor bugheze,
socialiste, comuniste; printr-o acţiune continuă de subminare culturală a
creştinismului, care să schimbe sistemul de valori ale omului; prin preluarea
conducerilor statelor occidentale de către mafia bancară globalistă
anticreştină prin slugile sale posedate sau pur şi simplu, oportuniste;
impunerea, în această fază, a unei agende satanice societăţilor din întreaga
lume în regim deschis, opresiv, ca politică de stat, în zona occidentală, şi
prin diseminarea non-valorilor demonice în celelalte state ale lumii pe calea
coruperii populaţiilor prin oferta consumerist-hedonistă şi sancţiunilor,
loviturilor de stat, războaielor, revoluţiilor democratice.
Primul episod: https://paulghitiu2009.blogspot.com/2019/12/revolutia-inceput-in-rai-i-codul.html
Primul episod: https://paulghitiu2009.blogspot.com/2019/12/revolutia-inceput-in-rai-i-codul.html
Aceste lucruri au rămas
ascunse până târziu şi niciodată asumate complet, ascunse sub formula construirii
fericirii pentru omenire. De exemplu, niciodată nu s-a asumat public, deschis dinspre
revoluţionari, în afara unor societăţi secrete, paternitatea diabolică a REVOLUŢIEI,
sau a revoluţiilor de etapă şi de sector. Dar, în ceea ce priveşte
mondialitatea şi permanenţa, în ultimii 300 de ani diverse persoanje ale epocii
anterioare şi a celei sincrone cu revoluţia franceză au vorbit unii despre
necesitatea, alţii despre pericolul extinderii revoluţiei la nivel mondial;
unii despre beneficiile ei, alţii despre distrugerile pe care le va aduce. Pe
măsură ce au fost câştigate redute şi bătălii, ce frontul revoluţionar a
avansat în teritoriile creştine, încep să fie expuse deschis unele dintre
obiectivele şi mijloacele revoluţionare. Marxismul proletar al secolului 19 a
afirmat obligaţia revoluţiei mondiale. Troţki, în continuarea lui Marx şi
Engels, a anunţat şi caracterul ei perpetuu.
Revoluţia mondială este un concept marxist al răsturnării
capitalismului în toate statele prin acţiunea revoluţionară conştientă a clasei
muncitoare. Aceste revoluţii nu vor avea loc neapărat simultan, ci acolo unde
condiţiile locale permit unei mişcări revoluţionare să înlocuiască proprietatea
şi legea burgheză şi să instaleze un stat al muncitorilor bazat pe proprietatea
socială a mijloacelor de producţie… Scopul final al unui astfel de socialism
orientat international este de a făuri sociaismul mondial şi apoi, comunismul global
fără state. (Wikipedia)
În cartea sa „The Dark Underground: Secret
Societies and Subversive Movements”, una dintre cele mai solide analize a
societăţilor secrete şi activităţii lor, Nesta
Helen Webster se întreabă:
Astfel,
în „acest naufragiu al civilizaţiei”, cum l-a descris un contemporan,
proiectele cabaliştilor, gnosticilor şi societăţilor secrete, care timp de 18
secole au subminat fundamentul creştinătăţii, şi-au găsit împlinirea. Nu
descoperiţi un ecou al lui Toledot Yeshu în blasfemiile Marchizului de Sade
privindu- pe „sclavul evreu” şi „femeia adulteră, curtezana Galileanului”? Şi
în injuriile lui Marat: „Hristos este un fals profet!”, o repetare a doctrinei
secrete atribuite templierilor: „Iisus nu este adevăratul Dumnezeu; El este un
fals profet; El nu a fost crucificat pentru salvarea umanităţii, ci pentru
propriile ticăloşii”? Sunt aceste asemănări accidentale, sau sunt ele
rezultatul unui complot continuu împotriva creştinismului?
Au existat şi personaje
care au întrevăzut cataclismul revoluţionar pornit de Revoluţia franceză şi au profeţit
nenororcirile ce urmau să vină. In 1787 Cardinalul
Caprara, nunţiu apostolic la Viena, îl averiza pe Papă că activităţile
desfăşurate în Germania de sectele Luminaţilor,
Perfectibiliştilor, Francmasonilor etc., erau în
creştere şi că din delirurile fără sens
ale acestora se va naşte o realitate înfricoşătoare.
O profeţie mult mai clară
şi cu atât mai surprinzătoare este cea a Marchizului
de Luchet iniţiat în planurile revoluţiei şi participant la primele ei faze.
Iată cuvintele lui scrise în 1789, înainte de declanşare:
„Oameni amăgiţi ... aflaţi că există o conspiraţie a
despotismului împotriva libertăţii, a incapacităţii împotriva talentului, a
viciului împotriva virtuţii, a ignoranţei împotriva culturii... Această
societate urmăreşte guvernarea lumii... Obiectul ei este dominaţia universală.
Acest plan poate părea incredibil – da, dar nu himeric ... o astfel de nenorocire nu s-a mai abătut
asupra lumii.”
De Luchet prezice cu precizie evenimentele care vor avea loc peste 3-4
ani: soarta regelui,campania de distrugeri şi măcelul din vara anului 1793 în
urma căreia Franţa va fi depopulată, înfometată, sărăcită, creştinismul
prigonit şi înlocuit cu idolatrii şi face un apel către mai marii lumii
menţionând cu precizie efectele revoluţiei pe întinsul acesteia. Evident nimeni
nu l-a ascultat şi nici acum el nu este băgat în seamă. Deşi, tot ceea ce a
anunţat pentru acei ani a rămas perfect valabil pentru aceste zile.
La conventul (congresul) lojilor
masonice de la Wilhelmsbaden, din 1782, la care Ordinul luminaţilor s-a înfiltrat
şi a preluat, sub
pretextul reformării lor, unele loji masonice, a fost pus la punct şi
planul Revoluţiei
franceze, în ansamblul unei revoluţii mondiale, care să distrugă religiile şi
statele acelor vremuri. Contele
de Virieu, un mason care a participat la convent, şi, ulterior,
revoluţionar, i-a dezvăluit unui prieten: „Nu pot să-ţi spun ce s-a hotărât acolo.
Pot doar să-ţi spun că este mult mai grav decât iţi închipui tu. Conspiraţia
care s-a pus în mişcare la Wilhelmsbaden este atât de perfect organizată, încât
nu au scăpare nici monarhia, nici biserica„.
Ducele de Brunswick, cel care de pe poziţia de “Eques a Victoria" al ordinului Strictei Observanţe, cu numele de cod
luminist "Aaron," şi mare maestru al masoneriei germane, a condus
lucrările conventului de la Wilhelmsbaden, după ce a văzut ceea ce s-a întîmplat în Franţa în
timpul revoluţiei, a trimis în 1794 un manifest către toate lojele germane din
care vă prezint un fragment:
S-a ridicat o mare sectă care, luându-şi ca motto binele şi
fericirea omului, a lucrat în întunericul conspiraţiei pentru a face din
fericirea umanităţii o pradă pentru ea însăşi. Această sectă este cunoscută
tuturor: fraţii ei sunt de asemenea
cunoscuţi. Ei sunt aceia care au subminat fundamentul ordinului până la completa
lui răsturnare; din cauza lor întreaga omenire a fost otrăvită şi rătăcită
pentru câteva generaţii. … Şi-au fondat planurile nesătulei lor ambiţii pe mândria
politică a naţiunilor. Fondatorii lor au aranjat să introducă această mândrie
în capetele popoarelor. Au început prin a turna oprobiul pe religie…. Au
inventat drepturile omului care sunt imposibil de descoperit chiar în cartea
naturii, şi i-au împins pe oameni să smulgă de la prinţii lor recunoaşterea
acestor presupuse drepturi. Planul lor de a distruge toate legăturile sociale
şi ordinea a fost dezvăluit în toate cuvântările şi acţiunile lor. Au înşelat
lumea cu o mulţime de publicaţii; au recrutat discipoli din toate nivelurile şi
poziţiile sociale; au amăgit pe cei mai perspicaci afirmând false intenţii. Au
semănat în inimile tinerilor sămânţa invidiei şi au excitat-o cu momeala celor
mai de nepotolit patimi. Mândrie neîmblânzită, sete de putere, astea au fost
singurele motive ale acestei secte; şefii lor nu au urmărit altceva decât
tronurile lumii şi guvernarea naţiunilor.
Iar în cartea sa, Nesta Webster afirmă: Acest “cod al iadului” expus în “Projet de revolution” al lui Mirabeau îl regăsim repetat în documentele ulterioare
în toată perioada scursă de atunci – în corespondenţa “Alta Vendita”, în “Dialogues
aux Enfers entre Machiavel et
Montesquieu” de Maurice Joly, în
catehismul lui Bakunin, în “Protocoalele înţelepţilor Sionului” şi
în scrierile bolşevicilor ruşi de azi. (Şi nu putem să nu completăm: şi în
toate documentele programatice revoluţionare de la revoluţia bolşevică până
astăzi.) Oricare ar fi îndoielile privind autenticitatea unora
dintre aceste documente, ceea ce rămâne este că acest plan de proiectare a
revoluţiei şi de utilizare a maselor ca o pîrghie pentru cucerirea puterii de
către o minoritate despotică a fost formulat public la 1789 şi, de asemenea, că
metodele descrise în acest „Protocol” au fost puse în practică din acele zile
până astăzi.
Va urma.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu