marți, 26 noiembrie 2019

Războiul Coca Cola, Gillette, BBC etc. etc... pentru sufletele, minţile şi corpurile copiilor. Ultimul clip Sprite, promovează deschis transexualismul. [Elitele demonice ne răpesc, abuzează, deformează şi ucid copiii 3)]

Analiza care urmează se adresează în primul rând părinţilor pentru a-i ajuta să înţeleagă de ce trebuie să-şi ferească copiii de construcţiile înşelătoare ale acestei lumi, de ofertele "generoase", de sugestiile, propunerile şi îndemnurile sosite pe mii de tot mai greu de evaluat canale; de ce trebuie să evite contactul cu televiziunea, să permită un acces direcţionat şi restricţionat la net şi să scoată smartfoanele din viaţa copiilor lor, acestea fiind principalele canale pe care vine către aceştia ceaţa otravită în care se doreşte să fie rătăciţi, debusolaţi, slăbiţi, vrăjiţi pentru a îi rupe de realitate şi a-i transforma într-o pradă uşoară. 
În al doilea rând, ea li se adresează lor direct pentru a înţelege de ce trebuie ei înşişi să se ferească de efectele distructive ale televiziunii şi ale unui net neîndiguit de repere de apărare clare. 
În al treilea rând, cu mai mici speranţe, ea se adresează tinerilor şi adolescenţilor pentru a-i ajuta să se apere de atacul monstruos, perfid şi multi-multi-direcţional îndreptat împotriva lor de la cele mai fragede vârste.
  •  
După primele 2 episoade în care am analizat frontul de pervertire al "high fashion-ului", al mărcilor de îmbrăcăminte "selecte", care dau tonul pe piaţă, crează, adică moda, vom vedea în acest episod ofensiva dusă pe frontul publicităţii corporatiste şi al media în general.Episoadele anterioare:   
https://paulghitiu2009.blogspot.com/2019/11/elitele-sataniste-care-ne-rapesc.html
https://paulghitiu2009.blogspot.com/2019/11/celine-dion-mare-preoteasa-in-ritualul.html

O ultimă creaţie născută în laboratoarele marxismului cultural este reclama pe care Sprite Argentina (deținută de The Coca-Cola Company), a lansat-o recent pe platformele sale de socializare: un clip intitulat "Orgullo" (Mândrie), care prezintă mai multe poveşti ce implică părinți și copiii lor disforici îmbrăcându-se în hainele sexului opus. Montată pe piesa muzicală emoțională You’ll Never Walk Alone, reclama prezintă sexualizarea prematură a copiilor ca o activitate sănătoasă a familiei.
Iată câteva dintre scenele cheie:
Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress
O mamă îl machiază pe fiul său adolescent.
Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress
O altă mamă îşi ajută fiica să-şi bandajeze sînii.Faptul că vedem această femeie care îşi înfăşoară strîns sînii în timp ce ascultăm respectiva muzică îţi dă un sentiment deranjant. unul dintre motive ar putea fi acela că bandajarea strânsă a sânilor are importante riscuri de sănătate. De exemplu:
Bandajarea pe perioade lungi de timp poate conduce la erupţii cutanate şi infecţii bacteriene dedesubtul sânilor, dureri de spate sau de piept, respiraţie îngreunată, supraîncălzire, sau chiar coaste fracturate. De asemenea, poate conduce la deformarea permanentă a sânilor, rănire şi comprimarea plămânilor, afectarea rezultatului unei viitoare mastectomii. Un studiu a arătat că 97,2 % dintre persoanele sub observaţie au dezvoltat o formă sau alta de problemă de sănătate din cauza bandajării.
– Wikipedia, “Binding”
Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress
O bunică închide corsetul nepotului ei travestit. În secolul 20, corsetele erau considerate periculoase şi "instrumente ale torturării femeii"!
Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress
Băiatul face apoi mişcări lasive în oglindă îmbrăcat "sexy". Este doar un minor.
Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress
Într-o altă scenă, părinţii îşi aduc fiul şi prietenul lui la o paradă lgbt căci cei doi sunt prea tineri să vină singuri.
Şi iată tot clipul:  https://twitter.com/i/status/1195776961987133442
Acest clip nu este numai despre "mândrie" şi "diversitate", el este despre avansarea unei agende. Este despre acţionarea asupra minorilor conform acesteia şi despre ruşinarea părinţilor care nu se implică activ în ea.

Este în mod clar aplicată o agendă

Agenda pentru ştergerea genurilor a fost identificată. Astăzi ştim că există o "agendă" (adică un plan sau program ideologic) care este avansată agresiv căci:
  1. Este supra-prezentă în mas media. 
  2. Este împinsă de actori puternici.
  3. Are ca ţintă intenţionată minorii (şi părinţii lor).
Iată cîteva exemple:
Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress
Un clip al Gillette prezintă un bărbat trans (născut femeie) care învaţă să se radă
Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress
Un clip pentru o păuşă Barbie neutră ca gen prezintă băieţi îmbrăcaţi ca fete.
Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress
Un video făcut de Teen Vogue le spune tinerilor privitori: "Această idee că corpul este fie masculin sau feminin este complet greşită". 

Un serial BBC intitulat “Just a Girl” urmăreşte transformarea unui băiat în fată. De asemenea, îi învaţă pe copii să ia blocanţi pentru hormoni care să oprească pubertatea. 
Sprite Argentina Ad Features Parents Helping Their Children Cross-Dress




















Bill Nye the Science Guy, 
este un serial extrem de popular, care în anii 90 prezenta concepte ştiinţifice copiilor. Popularitatea i se datora amestecului dintre latura educaţională şi cea de distracţie. Astăzi, serialul nu mai este nici educaţional, nici distractiv. Este un program coerent şi constant de îndoctrinare. 
Cea mai tristă parte a episodului este cea în care Nye foloseşte "ştiinţa" pentru a ne explica că bebeluşii îşi pot determina sexul. 

"Drag Kids" [copiii travestiţi, corepondenţii minori ai "Drag Queens" (bărbaţi travestiţi) şi "Drag Kings" femeile travestite care au spectacole permanente în care se întâlnesc cu copii de la vărste de 2-3 ani şi fac propagandă pentru lgbtism şi fluiditatea genurilor] sunt de asemenea în mare vogă. În imaginea care urmează îl puteţi vedea pe Desmond Napoles (cunoscut ca Desmond is Amazing) un băiat de 11 ani, care se consideră fată, dansând la o paradă lgbt. 
 The Exploitation of "Drag Kid" Desmond Is Amazing
Desmond este un răsfăţat ale televiziunilor naţionale, revistelor de modă şi nu numai, şi al evenimentelor lgbt. Are site-ul şi propria afacere. Dansează pentru bani într-un club de homosexuali, dar se pare că ceea ce în cazul unui copil normal ar fi constituit o infracţiune a părinţilor, în al lui nu e nicio problemă. 

Dacă credeţi că corporaţiile globale, ca Coca Cola, sau televiziunile fac astfel de clipuri şi programe sociale pentru că "le pasă" sunteţi complet pe dinafară. Nu le pasă. Ele avansează o agendă care a fost calculată şi gândită cu precizie pentru a forma o nouă generaţie. Ceea ce doresc ei să facă este provocarea stărilor de confuzie, anxietate, insecuritate şi a unui sentiment general de deconectare de tot cea ce este real pentru a pună stăpânire totală pe sufletele, minţile şi corpurile copiilor. Şi, este clar, reuşesc. 

Educaţie sexuală, lgbtq...ism, transgenderism,  ideologia genului, pedofilie, eutanasie, poligamie, zoofilie, vrăjitorie; satanism. Manifestări palpabile  iadului pe pământ. Suntem atacaţi clipă de clipă de forţele mafiei bancare globaliste care vor să transforme omul în sclav. Suntem atacaţi clipă de clipă de forţele mafiei bancare globaliste care vor să transforme omul în sclav. Ameninţările şi atacurile sunt unele vizibile, altele ascunse, ocultate. Unele cu biciul, altele cu zăhărelul. Prin reglementări, internaţionale şi naţionale, sau pe calea ispitirii slăbiciunilor noastre, poftelor necuvenite, patimilor ascunse în fiecare. Cu toatele oculte, manifestări ale Răului. Atunci când reacţionăm la o ameninţare care pare vizibilă, palpabilă - introducerea educaţiei sexuale în şcoală, de exemplu - şi denunţăm public pericolul de moarte al acesteia, suntem uimiţi, mai întotdeauna, de lipsa de reacţie a celor din jur, a populaţiei, cu precădere a celor tineri, care chiar ajung să susţină aceste demersuri distrugătoare. Şi procopsim populaţia cu cuvinte de reproş, judecată, catalogare.  

Dar dacă oamenii nu sunt chiar atât de indiferenţi în adâncul lor? Dacă peste judecăţile, ideile, opiniile proprii s-a aşezat un strat de mâzgă densă, lipicioasă, tot mai groasă? Dacă sinele le-a fost acoperit, ascuns raţiunii printr-o ofensivă continuă, perfidă, insidioasă? Dacă prin scrieri, pictură, muzică, fotografie, imaginea dinamică pe peliculă sau digitală, mai nou cu internetul, dacă prin modă şi mode (şi nu numai de vestimentaţie), şi cu ajutorul tehnologiei ei au fost dresaţi, condiţionaţi să nu mai reacţioneze şi să considere normal anormalul? Dacă prin  nenumărate produse culturale şi materiale, prin mesajele ascunse sau provocatoare incluse în acestea li s-a implantat o raţiune străină, non-umană, anti-umană, o raţiune sinucigaşă? Dacă avem un proces uriaş de schizofrenizare, de bipolarizare a fiinţei umane? Dacă creierele lor au fost "hăcuite", "piratate" ? 
Da, acesta este adevăratul proces al transformării noastre, aşa s-a întâmplat şi acum se întâmplă mai repede, cu mai mare succes datorită tehnologiei. Dezvăluirea lui, punerea la vedere a autorilor, lucrătorilor, căilor şi mijloacelor acestui proces satanic este scopul acestui serial, demersul meu către voi. 

Sursa principală a imaginilor comentate: https://vigilantcitizen.com/latestnews/sprite-argentina-ad-features-parents-helping-their-children-cross-dress/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Materialişti contra materiei - omul maşină, negarea femeii şi a bărbatului, veţi fi ca Dumnezeu...

    de Anthony Esolen Care este miza în controversele actuale legate de bărbat și femeie? Nimic altceva decât creația însăși. Una dintr...