Analiza
care urmează se adresează în primul rând părinţilor pentru a-i ajuta să
înţeleagă de ce trebuie să-şi ferească copiii de construcţiile
înşelătoare ale acestei lumi, de ofertele "generoase", de sugestiile,
propunerile şi îndemnurile sosite pe mii de tot mai greu de evaluat
canale; de ce trebuie să evite contactul cu
televiziunea, să permită un acces direcţionat şi restricţionat la net şi
să scoată smartfoanele din viaţa copiilor lor, acestea fiind principalele canale pe
care vine către aceştia ceaţa otravită în care se doreşte să fie
rătăciţi, debusolaţi, slăbiţi, vrăjiţi pentru a îi rupe de realitate şi
a-i transforma într-o pradă uşoară.
În al doilea rând, ea li se adresează lor direct pentru a înţelege de
ce trebuie ei înşişi să se ferească de efectele distructive ale
televiziunii şi ale unui net neîndiguit de repere de apărare clare.
În
al treilea rând, cu mai mici speranţe, ea se adresează tinerilor şi
adolescenţilor pentru a-i ajuta să se apere de atacul monstruos, perfid
şi multi-multi-direcţional îndreptat împotriva lor de la cele mai
fragede vârste.
Educaţie
sexuală, lgbtq...ism, transgenderism, ideologia genului, pedofilie,
eutanasie, poligamie, zoofilie, vrăjitorie; satanism.
Suntem atacaţi clipă de clipă de forţele mafiei bancare globaliste care vor să transforme omul în sclav. Ameninţările şi atacurile sunt unele vizibile, altele ascunse, ocultate. Unele cu biciul, altele cu
zăhărelul. Prin reglementări, internaţionale şi naţionale, sau pe calea
ispitirii slăbiciunilor noastre, poftelor necuvenite, patimilor ascunse
în fiecare. Cu toatele oculte, manifestări ale Răului. Atunci când reacţionăm la o ameninţare care pare vizibilă, palpabilă - introducerea educaţiei sexuale în şcoală, de exemplu - şi denunţăm public pericolul de moarte al acesteia, suntem uimiţi, mai întotdeauna, de lipsa de reacţie a celor din jur, a populaţiei, cu precădere a celor tineri, care chiar ajung să susţină aceste demersuri distrugătoare. Şi procopsim populaţia cu cuvinte de reproş, judecată, catalogare.
Dar dacă oamenii nu sunt chiar atât de indiferenţi în adâncul lor? Dacă peste judecăţile, ideile, opiniile proprii s-a aşezat un strat de mâzgă densă, lipicioasă, tot mai groasă? Dacă sinele le-a fost acoperit, ascuns raţiunii printr-o ofensivă continuă, perfidă, insidioasă? Dacă prin scrieri, pictură, muzică, fotografie, imaginea dinamică pe peliculă sau digitală, mai nou cu internetul, dacă prin modă şi mode (şi nu numai de vestimentaţie), şi cu ajutorul tehnologiei ei au fost dresaţi, condiţionaţi să nu mai reacţioneze şi să considere normal anormalul? Dacă prin nenumărate produse culturale şi materiale, prin mesajele ascunse sau provocatoare incluse în acestea li s-a implantat o raţiune străină, non-umană, anti-umană, o raţiune sinucigaşă? Dacă avem un proces uriaş de schizofrenizare, de bipolarizare a fiinţei umane? Dacă creierele lor au fost "hăcuite", "piratate" ?
Da, acesta este adevăratul proces al transformării noastre, aşa s-a întâmplat şi acum se întâmplă mai repede, cu mai mare succes datorită tehnologiei. Dezvăluirea lui, punerea la vedere a autorilor, lucrătorilor, căilor şi mijloacelor acestui proces satanic este scopul, demersul meu către voi. Am început în primul episod şi voi continua şi în acesta cu domeniul "high fashion", al mărcilor de îmbrăcăminte care dau tonul pe piaţă, crează, adică moda. Căci îmbrăcămintea este, pentru mulţi, preocuparea noastră "cea de toate zilele". Voi folosi, în acest scop, analizele proprii şi, aşa cum o fac şi în cele de mai jos, cele disponibile din alte surse.
Episodul 1 la https://paulghitiu2009.blogspot.com/2019/11/elitele-sataniste-care-ne-rapesc.html
Céline
Dion este imaginea unui nou brand de modă “genderless” (fără gen) pentru bebeluși
numit CELINUNUNU. Totul este greșit și sinistru. În cele ce urmează aveţi o scurtă analiză
a simbolismului grotesc care îl înconjoară.
Céline şi-a descoperit o nouă misiune:
Să elibereze nou-născuții din binaritatea genului. Pentru că aceasta era
principala nemulţumire a nou-născuților. În acest scop, a lansat
CELINUNUNU, o linie de îmbrăcăminte „neutră din punct de vedere al
genului” pentru bebeluși creată împreună cu marca de modă globală
NUNUNU.
Unii
ar putea considera ca aceasta stire este plictisitoare, deoarece CELINUNU
nu este altceva decât inca o marca de moda nemeritat de scumpă, care foloseşte sprijinul unei celebrităţi
pentru a genera vanzari. Şi totuşi e vorba de mai mult. NUNUNU
este deja o marcă uriașă la Hollywood. Site-ul său conține o amplă
galerie de imagini cu copiii celebrităților care își poartă creațiile,
inclusiv Angelina Jolie, Kourtney Kardashian, Hilary Duff și multe
altele.
După cum recunosc chiar ei, marca este mai mult decât o modă. Este o
modalitate de a „modela copiii” pentru viitor. Să aruncăm mai întâi o privire asupra videoclipului promoției personificată de Céline Dion.
Promo Video
Clipul începe cu Celine stând pe bancheta din spate a unui SUV. Ea ne anunţă că: "Copii noştri nu sunt cu adevărat copiii noştri". Deja e straniu. În acest moment este îmbrăcată într-o rochie sclipicioasă.
Când iese din maşină pentru a intra într-uun spital, ţinuta sa se schimbă; acum poartă un costum negru. Apoi Celine intră în maternitatea spitalului şi descoperă ceva de neacceptat.
Băieţii sunt îmbrăcaţi în albastru şi fetele în roz. Oroare. Celine este dezgustată. Apoi împrăştie o pulbere neagră (ca la vrăji) şi totul se schimbă. În rău, spunem noi.
Imaginile de băiat şi fată de pe pereţi sunt înlocuite cu logo-ul firmei. Totul este acum negru, alb şi sinistru.
Acest copil poartă o pălărie cu cranii. Da, să sărbătorim o nouă viață, făcându-l să poarte simboluri care reprezintă moartea. Tricoul spune “Noua ordine”… Adică “New World Order?”.
Apoi, paza o arestează pe Céline și o scoate din spital. Bine. Să ne asigurăm că acest lucru nu se va întâmpla din nou.
Rezumând clipul video, ceva nu e în ordine. Desigur, Céline Dion este doar imaginea mărcii. Întreaga linie a fost creată de NUNUNU, o marcă de modă israeliană pentru copii care este deja un succes global
Ceva e stricat la NUNUNU
Când spun că ceva este în neregulă cu NUNUNU, nu vorbesc
despre numele său ridicol, ci mai degrabă despre întreaga sa filozofie și
despre simbolismul utilizat. Pagina “Despre” a mărcii
spune:
conduşi în întregime de intuiția lor, coproprietarii și
designerii Iris Adler și Tali Milchberg au creat colecțiile de îmbrăcăminte
pentru copii care au rupt stereotipurile și au refuzat normele acceptate.
Nevoia lor de adn de bază și de o ofertă unisex în stilul copiilor, a creat o
tendință globală, care este acum o sursă de inspirație în întreaga lume.
Animaţi de o agendă care sfidează tradiționala dihotomie a vestimentației
băiețel/fetiță, Iris și Tali au arătat că în lumea indivizilor reali nu totul
este atât de negru și de alb.
Da, citând propriile cuvinte, marca este într-adevăr „condusă
de o agendă”.
Aceasta este imaginea din partea de sus a paginii "Despre" a mărcii: un copil a cărui faţă este prinsă de un schelet. unui dintre ochii copilului este ascuns - o confirmare că este vorba despre agenda elitei.
Agenda NUNUNU nu este numai despre neutralitatea genului. Este despre ceva mult mai întunecat. O investigaţie rapidă a paginii de Instagram a firmei dă la iveală un material neliniştitor: Sexualizarea copiiloor, satanism şi Monarch mind control. Pe scurt, toate obsesile elitei oculte.
Aceasta este o piesă din colecţia "Vacanţă". Greu însă de crezut că ei nu ştiu că HO este şi prescurtarea de la prostituată (hoocker)
Ştiu ei că cântecul Let's Get Physical este despre sex? Şi atunci de ce sunt copiii sub acea reclamă?
Fata poartă un tricou cu un tatuaj de ochi atot-văzător - principalul simbol al elitei oculte. Pe pantalonii ei sunt cifrele 3 şi 6 ... adică de trei ori 6?
O fată cu antene. Altă rechizită pseudo-satanică.
Un copilaş cu o pălărie cu coarne de drac. Ce drăguţ!
Sinistru. Şi sataniştii poartă măşti de animale în timpul liturghiei negre.
Aici se pare că o fiinţă ciudată şi-a pus mâna mare şi murdară pe pieptul fetei.
Acest puşti îşi acoperă un ochi în timp ce poartă un tricou pe care este imprimat un craniu cu un ochi acoperit. De asemenea, pe pantaloni are ochi atot-văzători.
Contul de IG al mărcii conţine de asemenea diverse imagini care sunt etichetate ca #inspiraţie. Aproape toate sunt terifiante, neliniştitoare şi pline de simboluri care se referă la cele mai întunecate obiceiuri ale elitei oculte.
Aceasta este 100 % satanică. Şi da, este pe contul de IG al unei mărci de haine pentru copii extrem de populară la Hollywood.
Legenda acestei imagini este "Dorinţă ascunsă". Chiar aşa?
Aceasta este intitulată "Am nevoie să-mi spăl creierul". Cotrolul minţii pe baza traumatizării este despre "spălarea creierului" sclavilor prin abuz.
Băieţi cu prosoape pe ei. Captele sunt înlocuite cu globuri oculare.
O ţeastă de animal folosită pentru a face un semn cu un singur ochi. Perfecta inspiraţie pentru îmbrăcămintea pentru copii!
Totul în această imagine strigă: "copilărie distrusă".
Această imagine este Monarch Mind Control - un sclav al controlului minţii cu câteva alte persoane.
Mai sunt multe alte imagini, dar am văzut deja destul. Depravarea elitei oculte şi abuzarea fără ruşine a copiilor. Toată această mizerie este "îmbrăcată" în vocabularul ipocrit al neutralităţii genului şi "eliberării copiilor".
Sursa: https://vigilantcitizen.com/latestnews/something-is-terribly-wrong-with-celine-dions-genderless-clothing-line/