Grijiţi
să lăsaţi în memoria acestui popor, cât va mai dăinui el, amintirea unui om de
stat care şi-a îndeplinit misiunea de a-l apăra, de a-l creşte în educaţie şi
bunăstare, de a-l ajuta să fie un model pentru alte popoare, de a-l ajuta să-şi
continue parcursul prin istorie.
Când vorbesc despre sânge şi suferinţă
mă gândesc atât la români cât şi la ceilalţi. La aşa-zişii „refugiaţi”. Pentru
că morţii şi răniţii, după cum vă voi explica, ar fi de ambele părţi. Distrugerile
ar fi însă exclusiv ale României. Iar dispariţia poporului român ar fi vina
celor care au pus-o în aplicare, sau au ajutat la punerea ei în pagină.
Am aflat pe ocolite – adică nu de la autorităţile
române - despre două, neanunţate localităţi din România unde „refugiaţii” ar fi
trebuit să fie aduşi: Ardud şi Tăşnad. Şi unde nu vor mai fi aduşi datorită
revoltei localnicilor.
Vă scriu pentru că nu am înţeles până
acum foarte clar care este poziţia dumneavoastră asupra problemei primirii de
„refugiaţi”. Aţi avut la început o poziţie fermă, care s-a transformat peste
noapte în opusul ei, la fel de fermă, apoi o revenire ambiguă.
Vă scriu pentru că nu am văzut un raport
dat publicităţii cu ceea ce intenţionează să facă statul român pe acestă
direcţie: câţi migratori să accepte în final, conform cărui grafic, de unde să
fie relocaţi, ce vârste, sex, naţionalităţi, religie au aceştia, unde să fie
amplasaţi în România. Am aflat cu suprindere că pentru primirea acestora se
lucrează „la negru” fără informarea populaţiei, fără consultarea ei.
Vă scriu şi pentru că după cum
Preşedintele României este preşedintele fiecărui român, consider de datoria
fiecărui român să fie consilierul preşedintelui său. (Nu ştiu ce vă spun
consilierii dumneavoastră, dacă ei vă spun ceva. Nu ştiu dacă aveţi timp să vă
informaţi.) Am decis deci, ca în această problemă, care mă preocupă de mai mult
timp şi în care am parcurs mii de pagini de documente, articole, analize,
informaţii să fiu un consilier al dumneavoastră voluntar. Sper să vă fiu de
folos.
Domnule Preşedinte,
Dacă după ce veţi citi puţinele
argumente din această scrisoare, nu veţi fi încă lămurit, vă propun să vă
faceţi timp şi să căutaţi personal informaţii despre ceea ce se întâmplă cu
adevărat în Europa. E simplu, internetul vă stă la dispoziţie şi cred că aveţi
viteze mari de navigare la palat. Evitaţi însă presa aşa-zisă mainstream, presa
mare, oficială, care, s-a dovedit (au fost silite să o recunoască atât ziare
cât şi televiziuni) că omite, minte, deformează, manipulează, se
„trezeşte” mai târziu să informeze, apoi îşi prezintă scuzele. Ea este astăzi
etichetată, de exemplu în Germania de peste 60 % din populaţie, ca „presa
mincinoasă” (lügenpresse).
Căutaţi sursele independente care vă vor
ajuta să aveţi o imagine mai apropiată de realitate despre islamizarea deliberată, premeditată, organizată, coordonată a Europei,
la desfăşurată de la nivelul ONU, EU şi al majorităţii elitelor financiare-politice-civice-academice-media
ale state occidentale.
Minciuna, dezinformarea, manipularea,
suspendarea dreptului la opinie, la libera exprimare şi la informare,
represiunea, chiar violentă, a opozanţilor actualei politici socialiste de
dezintegrare a identităţilor naţionale şi de islamizare forţată şi rapidă,
suspendarea şi încălcarea flagrantă a legilor şi a constituţiilor, fac ca
atmosfera din actualele state ale Vestului să ne amintească mai curând de cea
din regimurile comuniste, fasciste şi naziste decât de una de esenţă
democratică. De aceea, consultarea surselor oficiale, a declaraţiilor liderilor
politici, sau a mediei partenere cu guvernele nu este de niciun folos.
Voi încerca ca în rândurile de mai jos
să vă aduc câteva argumente împotriva acceptării în România a unui contigent,
sub-contigent, sau pluton de „refugiaţi”, nici măcar a unui refugiat primit
oficial în ideea unei strategii de repatriere ulterioară, de integrare a celor
cu statut real de refugiat etc. Toate aceste aşa-zise rezolvări încep şi se
termină la fel: pentru puţin timp devine
permanent, iar puţini migratori devin foarte mulţi.
Să ne oprim împreună asupra câtorva
mituri despre necesitatea primirii „refugiaţilor”.
1.
Umanitarism, solidaritate, generozitate etc. sau islamizare?
Primirea migratorilor nu are nicio
legătură cu generozitatea, umanitarismul, solidaritatea. Dacă acestea toate
existau cu advărat în intenţie, statele occidentale nu ar fi răvăşit Africa de
Nord şi Orientul Mijlociu în perspectiva unei iluzorii democratizări, care, în
realitate, se doveşte o cruntă şi
catastrofică formulă a terorii, bunului plac, a genocidului.
Dacă erau îngrijorate de soarta
popoarelor respective, occidentalii ar fi încercat să rezolve situaţia acolo,
unde este normal şi posibil, nu aici, unde această strategie va duce la confruntări inter-rasiale, la genocid de
ambele părţi şi la o catastrofă civilizaţională. În loc să-i democratizăm şi
să-i ajutăm pe ei să se dezvolte, ce facem? Importăm aici toate conflictele
locale şi pregătim terenul pentru un conflict de amploare între europeni şi
migratori.
2.
Rezolvarea problemelor necesarul de forţă de muncă şi ratei demografice scăzute.
Importul de imigraţie nu este o soluţie pentru
niciuna dintre cele două. El este o soluţie pentru cucerirea continentului şi
pentru pentru înlocuirea şi trecerea în sclavie a populaţiei autohtone, adică
pentru islamizare.
În
ceea ce priveşte forţa de muncă, realitatea fierbinte, recunoscută
chiar şi la nivel oficial în Germania, arată că circa 80 % dintre migratori sunt
aproape analfabeţi, necalificaţi şi, oricum, fără chef de muncă. Adică cu un
comportament de cuceritor. Datele Budesbank prevăd niveluri de peste 70 % al
şomajului în rândul „refugiaţilor” şi uriaşe cheltuieli sociale şi pentru posibila
calificare a refugiaţilor. Plus condiţia ca să vrea şi Grivei să fie calificat.
În
ceea ce priveşte demografia, nu m-aş duce în altă parte, pentru a vă da un
exemplu, decât în Japonia, ţara care refuză să se deschidă imigranţilor,
dincolo de un procent infim şi bine controlat de 1 % din populaţia ei de 127
milioane, 1% în care musulmanii sunt doar câteva zeci de mii. Japonia preferă
politicii europene şi nord-americane, de influx masiv de imigranţi, cu
deosebire musulmani, investiţia în propria populaţie: aproape o treime din
bugetul actual va fi alocat pentru protecția și întărirea familiei, pentru
combaterea deficitului de natalitate și a îmbătrânirii populației.
În Europa şi America s-a procedat şi se
procedează invers: s-a stimulat avortul, este incriminată familia tradiţională,
se oficializează căsătoria homosexuală, se torpilează identitatea sexuală
naturală, se rup relaţile dintre copii şi părinţi, se promovează cariera şi nu
procearea. După care suntem certaţi că nu mai avem un spor demografic pozitiv
şi, ca prin minune, apare şi soluţia – gândită cu aprope 100 de ani în urmă,
vezi proiectul Kalergi - a importului de populaţie şi al metisajului între
rase.
3. Beneficiul creşterii consumului?
3. Beneficiul creşterii consumului?
O minciună puerilă. Veniţi aici pentru a
se înfrupta din El Dorado-ul Europa, structuraţi într-o cultură total diferită,
necalificaţi şi cu o ofertă de angajare redusă, pe de o parte, şi nedoritori să
muncească, ci doar să primească, pe de altă parte, migratorii vor încărca până
la epuizare bugetele naţionale. Iar de cheltuit de unde vor cheltui? Din banii
primiţi de la stat, nu din producţia de bunuri. Nu din plusvaloarea muncii lor.
Cheltuielile pentru găzduirea acestora
sunt semnificative. Germania a cheltuit în câteva luni 600 milioane euro numai
pentru găzduirea a 10.000 de migratori în hoteluri. Dar pentru restul de peste
un milion? Dar pentru milioanele ce stau să vină? Are România fonduri pentru
clădirile, personalul, hrana, obiectele personale, igiena, sănătatea a 6300 de
persoane, când ea nu are bani pentru bolnavii din spitale, pentru medicamente
vitale bolnavilor de cancer, diabet sau alte boli grave, sau penru alte nevoi
vechi şi mereu presante ale cetăţenilor săi?
4.
Nu constituie un pericol; noi vom primi extrem de puţin migratori raportat la populaţie.
Se spune că 6300 (un prim contigent, de
fapt, alocat de UE) nu înseamnă mare lucru. Ştiţi însă cu cât se multiplică, în
termen de 10-15 ani, un bărbat de 20 -35 de ani sosit singur (şi circa 80 %
dintre migratorii actuali îndeplinesc aceste două condiţii)? Cu rudele pe care
dreptul la azil îi permite să şi le aducă – părinţi, fraţi surori, soţiile şi soţii
acestora, copiii acestora, soţiile personale şi copii pe care îi vor face cu
acestea? (În Germania mulţi bărbaţi musulmani au mai multe soţii, cu care au
copii. Femeile respective sunt în evidenţa statului german ca mame singure cu
copii şi primesc casă, ajutoare substanţiale ca să nu trebuie să muncească şi să-şi
crească copiii, adiccă tot ceea ce este necesar pentru a face şi a creşte şi
mai mulţi copii.) În medie un astfel de adult mascul atrage după sine alte 60
-75 de persoane, dar poate trece şi de
100. Să facem un calcul: 6300 x 60 = 378.000. Şi dacă mai vin şi alte
contigente şi dacă mai vin şi alţii de capul lor, peste graniţă, cum au început
şi vor continua să vină, facem milionul mai repede de zece ani. Cum va fi
atunci?
Nu vă gândiţi la comunitatea musulmană
din România. Cei de aici au trăit sute de ani într-o altă cultură, împreună cu
românii, au învăţat să se cunoască, să se accepte, s-au împrietenit, au învăţat,
au muncit, au trăit împreună. E altceva. Mai mult, prin aducerea migratorilor riscăm
ca, la nivelul tinerilor din această comunitate, să provocăm confuzii, radicalizări
şi implicări în activităţi teroriste.
După cum au arătat autorităţile poloneze,
maghiare, slovace, cehe şi croate, niciuna din ţările lor nu este pregătită, nu
are o economie suficient de puternică pentru a suplini nevoile unui astfel de
segment suplimentar al societăţii şi nici nu cred în posibilitatea convieţuirii
a două culturi atât de diferite. Cu atât mai puţin România, aflată economic în
urma, sau mult în urma acestora.
5.
Mai mulţi sau mai puţini bani pentru asistenţa socială?
Autorităţile europeneafirmă că vor munci
mai mulţi şi vor fi în încasări mai mari la buget, inclusiv pentru asigurările
sociale. Dar vor munci mai mulţi, sau vor fi mai multe, mult mai multe persoane
fără venituri în întreţinerea statului? Făceam trimitere mai sus la analiza
Bundesbank. Există multe alte studii şi simulări extrem de detaliate şi
aplicate care vorbesc despre transferuri astronomice de fonduri de la protecţia
cetăţenilor autohtoni, producători de venituri pentru buget, către cei
nou-sosiţi. Cum cele mai multe guverne europene sunt deja puternic îndatorate,
unele trecând de 100 % din PIB, o supraîncărcare excesivă poate duce la
prăbuşirea sistemelor de asigurări sociale. Mai mult chiar şi mai dramatic: prin
primirea unui mare număr de migratori din culturi ne-europene, riscul e dublu:
pe de o parte prăbuşirea sistemelor de asigurări interne, pe de altă parte
dispariţia ajutorului pentru ţările ne-dezvoltate.
5. Islamul o religie a păcii?
Dacă veţi studia dinamica comunităţilor
musulmane din întreaga lume – Africa de Nord, Africa Centrală, Orientul
Mijlociu, Indonezia, Filipine, India, Europa etc. – veţi constata că există mai
multe faze în care acestea trec, pe măsura creşterii lor, de la tăcere şi bună-aparentă integrare, atunci
când numărul membrilor lor este scăzut, la solicitări de drepturi tot mai
extinse, odată cu creşterea numărului, până la faza în care, devenind
majoritari, ceilalţi trebuie să se islamizeze, să plece, să moară sau să devină
sclavii lor. Contestarea violentă a celorlalţi şi încercarea de intimidare şi
impunere începe undeva după un procent de 5-6 % şi devine deja o problemă la 10
%, situaţie în care se află aproape toate statele vest europene.
6.
Diversitate culturală şi socială binefăcătoare, sau conflicte sociale şi explozie
a infracţionalităţii ?
Studii laborioase, efectuate pe perioade de 50 de ani,
măsurând 109 variabile care contribuie la violenţa colectivă – gherilă,
terorism, războiae civile - au arătat că 20 % din variaţia violenţei colective
a fost cauzată de o singură variabilă: numărul de grupuri etnice din societate.
Conflictele au fost mult mai intense atunci când părţile în conflict au avut
religii diferite. Un alt studiu făcut pe 176 de societăţi a arătat că, la
nivelul anului 2010 două treimi din variaţia globală a conflictului etnic a
fost explicată prin diversitatea etnică. Cercetări ample şi îndelungate privind
amestecul culturilor asupra etnocentrismului şi xenofobiei au arătat că
amestecul pe scală largă al diverselor etnicităţi reduce stabilitatea şi pune
în pericol pacea din societate.
Pe măsură ce diversitatea şi eterogenitatea creşte,
scade cooperarea socială, participarea la acţiuni voluntare, oamenii devin mai
izolaţi şi mai puţin încrezători, creşte ghetoizarea, separarea în şcoli,
cluburi, baruri, restaurante, locuri de divertisment, canale de televiziune
etc.
În ceea ce
priveşte infracţionalitatea nu vă amintesc decât faptul că Suedia a ajuns pe locul doi în lume la
violuri pe cap de locuitor, marea majoritate a acestora fiind făcute de
migratori, deşi aceştia reprezintă doar 16 % din populaţie, sau că în Danemarca infracţiunile de toate soiurile
înfăptuite de migratori şi în special de către cei din Orientul Mijlociu şi
Africa, depăşesc pe segmentul de vârstă 15 -39 de ani, cu până la 135 % numărul
infracţiunilor danezilor majoritari.
7. Societăţi înfloritoare sau războaie civile, o Europă multidimensională sau una islamică?
7. Societăţi înfloritoare sau războaie civile, o Europă multidimensională sau una islamică?
Perspectiva Europei este cea de
islamizare: fie demografic, în circa 30 de ani, fie combinat, adică demografic,
prin continuarea migrării, prin trădarea elitelor actuale şi prin forţă, în
mult mai puţini ani; în unele cazuri, chiar zece. Singura şansă de a scăpa de islamizare,
adică de o transformare completă a Europei într-o societate islamică radicală (acesta
este trendul islamului la nivel global) cu toate caracteristicile ei, o
reprezintă rezistenţa armată a populaţiei.
În acest moment, conform multor analişti
şi multor studii din domeniul sociologiei, etologiei, antropologiei şi al securităţii,
Europa este în pragul unor războaie civile. Ce vor însemna acestea? Pierderi
masive de vieţi omenşti de ambele părţi, răniţi, mutilaţi, deplasări de
populaţii, distrugeri masive, pierderi economice incalculabile, economii
dărâmate. Şi totul se poate întinde pe mai mult de zece de ani. Poate chiar pe
zeci de ani. Vrem oare, să avem aceleaşi tragedii, aceeaşi catastrofă umană şi
economică în România?
În sensul tuturor celor de mai sus – şi
a multor altora care nu au încăput în această scrisoare – cred că ar trebui să
vă alăturaţi de urgenţă conducătorilor de stat din statele central şi
est-europene amintite mai sus, să stabiliţi o strategie comună şi să
contracaraţi orice încercare de intimidare din partea celor care îşi distrug cu
bună-ştiinţă popoarele. Să nu acceptaţi primirea niciunui migrator, cel mult,
aşa cum au anunţat şi alţii că e posibil, a unora creştini verificaţi minuţios
în ceea ce priveşte adevărul declaraţiei lor, victime reale al unui genocid
actual.
În acelaşi timp e necesar să acţionaţi
pentru ca la nivelul partidelor, parlamentului, guvernului să fie
conştientizată situaţia în care se află Europa şi să se pregătească din timp
măsurile necesare pentru marile probleme economice care se vor abate, prin
ricoşeu, şi asupra României.
UE
şi şefii de stat ai Germaniei şi Franţei ne-au cerut solidaritate. E cazul să o
arătăm. Dar nu urmându-i pe aceştia în acţiunea criminală pusă în acţiune sub
acoperirea unor regimuri deja totalitare, ci prin solidaritatea cu popoarele
vestului. Solidaritate care începe cu restabilirea adevărului şi refuzul
minciunii, cu rostirea acestuia cu glas tare, cu opoziţia faţă de o politică
care poate conduce la un genocid similar cu cele ale războaielor mondiale şi al
comunismului.
Aş
vrea să închei cu un citat de îmbărbătare de la o personalitate cunoscută, dar
cum nu găsesc niciunul prin memorie în acest moment nu am a vă spune nimic mai
mult decât:
Fiţi brav, domnule Preşedinte!
Fiţi brav, domnule Preşedinte!