În acest serial vom vorbi despre falşi oameni de ştiinţă, despre ştiinţa gunoi, despre psihopaţi, despre inimaginabile şi abominabile acte de agresiune împotriva unor fiinţe umane lipsite de posibilitatea de a se apăra (copiii), acţiuni întreprinse sub pretenţia cercetării ştiinţifice şi atestate ca atare de o mare parte a comunităţii pretins ştiinţifice americane şi internaţionale, de media şi de elitele culturale şi politice. Vom vorbi, adică, despre ofensiva distructivă a stângii prin intermediul sexualităţii. Celor impresionabili nu le recomand parcurgerea anumitor pasaje.
Am auzit cu toţii despre educaţia sexuală. Am şi trecut, nu toţi
poate, printr-o formă soft, fie în familie, fie la şcoală, fie în ambele. E
vorba despre noţiunile de bază privind funcţiile şi organele reproductive ale
corpului omenesc, igiena, sarcină şi pericolul îmbolnăvirilor. Este, să zicem,
o formă anterioară Educaţiei bazată pe
abstinenţa până la căsătorie (Abstinence
sex education), sau oricum până după depăşirea perioadei tulburi a
adolescenţei, legată de permanente şi decisive transformări nu numai ale
trupului, ci şi ale creierului şi personalităţii, formulă introdusă în unele
unităţi din sistemul şcolar american. Este şi formula pe care au au în minte,
probabil, cei care se declară astăzi de acord cu introducerea în sistemul de
educaţie, de la nivelul preşcolar, a noii educaţii sexuale; cea care ni se cere
imperativ de către organisme (vezi ONU), ong-uri şi militanţi progresişti.
Adică, aşa-zisa Educaţie sexuală
atotcuprinzătoare (Comprehenssive sex education). Din păcate, cei mai mulţi
dintre cei care se declară de acord cu această formulă habar nu au despre ce
conţine şi implică ea; nu îi cunosc fundamentele şi fondatorul. Pentru că dacă
le-ar şti ar avea, cu siguranţă, cel puţin o parte dintre ei, o altă părere.
Dar tema nu e cunoscută şi pentru că presa de la noi, ca mai peste
tot, refuză să o prezinte, refuză să o pună într-o dezbatere publică, susţinând
deschis (după cum îi este afilierea ideologică – progresistă) teza necesităţii
ei imperioase. Din fericire există şi o excepţie recentă: Croaţia, unde, ca
urmare a prezentării la televiziune a unor filme despre Alfred Kinsey şi
lucrările sale, a urmat o largă dezbatere publică şi, în final, interzicerea
introducerii în şcoală a educaţiei sexuale de către Curtea Supremă. Voi reveni
asupra acestei situaţii într-un alt episod.
Pentru a remedia această lacună extrem de importantă şi
periculoasă, voi încerca pe parcursul a mai multor episoade să vă prezint
educaţia sexuală progresistă în toată „nuditatea” ei. Voi viza trei elemente:
baza „ştiinţifică”, efectele şi susţinătorii.
Un zoolog psihopat, geniul rău al sexualităţii
Alfred Kinsey (la linkul acesta găsiţi în română multe materiale despre acest personaj, despre educaţia sexuală, pedofilie, transexualitate, transgenderism şi ofensiva din România) - cunoscut ca Dr. Alfred Kinsey, cel care a pus bazele libertinajului ca normalitate, consfinţit prin legislaţii şi îmbrăţişat de progresiştii din lumea întreagă, a fost un zoolog specializat în entomologie, mai precis în studiul viespilor. Ca urmare a fondurilor primite de la Fundaţia Rockefeller (!), începând din 1941a început studiul sexualităţii umane şi a fondat la Indiana University, în 1947, Institutul pentru cercetări sexuale, care a fost asociat cu educaţia sexuală progresistă, opusă moralităţii sexuale tradiţionale, şi eliberării din conceptele fixe ale „normalului” atunci când avem de-a face cu sexualitatea umană. Institutul Kinsey are ceea ce mulţi consideră a fi cea mai mare colecţie de pornografie, artă explicit sexuală şi de diverse obiecte sexuale. Ceea ce institutul nu prezintă sunt linkurile către date adunate de la agresorii de copii şi infractorii sexuali.(Albert Mohler – Kinsey as He Really Was – What You Won’t See in the Movie)
Fondurile au fost oferite cu generozitate de Fundația Rockefeller, cea care a susținut desfășurarea pe scară largă a sondajelor, precum și restul activității ”științifice” a lui Kinsey, inclusiv institutul de cercetare care îi poartă numele și care funcționează și azi. (Elena Dulgheru – Alfred Kinsey, proxenet sau apostol?)
Zoologul, care, până în 1938 , colectase şi studiase viespi, publică în 1948 şi în 1953 două rapoarte cu rezultatele aşa-ziselor cercetări privind sexualitatea umană ale căror concluzii au şocat şi apoi au schimbat America şi întreaga lume: Comportamentul sexual al bărbatului şi Comportamentul sexual al femeii.
Kinsey „descoperise” după cercetări asupra a peste 17.000 de subiecţi că: 95 % din populaţia SUA are relaţii sexuale premaritale, extramaritale homosexuale, pedofile şi cu animale; 50 % dintre bărbaţii căsătoriţi au relaţii în afara căsniciei; 70 % dintre bărbaţi se culcă cu prostituate; 10 % dintre bărbaţi sunt exclusiv homosexuali cel puţin 3 ani între 16 şi 55 de ani, şi 4 % sunt exclusiv homosexuali întreaga viaţă; 37 % au avut relaţii homosexuale până la orgasm cel puţin o dată; circa 10 % dintre bărbaţi (şi 3,6 % dintre femei), iar în apropierea fermelor 40-50 %, practică zoofilia; femeile sunt fie reprimate sexual (în căsătorie), sau depravate; între 2 – 6 % dintre femeile nemăritate sunt exclusiv lesbiene între 20 şi 35 de ani. Şi, cel mai important, că omul are comportament sexual de la naştere şi că toate perversiunile sexuale sunt cuprinse în normalitatea biologică. Deci, nu trebuie să fie condamnate relaţiile sexuale de niciun fel şi actele de violenţă sexuală, nici chiar cele asupra copiilor.
Cum, materialul aflat la dispoziţie este foarte bogat, voi reduce la minim comentariile personale în favoarea unor citate din lucrări, studii, articole care vorbesc despre AK şi „opera sa ştiinţifică”. Un film cuprinzător despre acest personaj şi activităţile sale este Sindromul Kinsey pe care îl găsiţi aici. Un altul, Pedofilii lui Kinsey, (veţi vedea în textul de faţă despre ce pedofili este vorba) îl găsiţi aici. Un interviu cu dr. Judith Reisman, video şi transcriere, aici.
Educatorii sexuali pornografi,
experţii legali, universitarii şi, mai deranjant, grupurile pedofile cum este
NAMBLA care avansează „intimitatea inter-generaţională” folosesc lucrările lui
Kinsey pentru a-şi justifica agendele şi a da cauzelor lor credibilitate
ştiinţifică.
Cei mai mulţi dintre oameni habar
nu au cine a fost Alfred Kinsey şi cum
fost realizată în realitate aşa numita sa cercetare. Eu însumi am auzit de
AF în primul an de studiu al istoriei la universitate, unde profesorul meu a anunţat că „nu există niciun
fel de revoluţie sexuală” pentru că Rapoartele lui Kinsey au demonstrat că
oamenii au fost angrenaţi tot timpul în tot felul de comportamente sexuale
ciudate şi infracţionale. ( Jonathon van Maren – Alfred Kinsey a fost un pervers şi un
criminal)
Alfred Kinsey a avut probleme
mintale în cel mai adevărat sens al cuvântului. […] a avut plăcere să-și
insereze obiecte străine – paie, pompe de desfundat țevile, pixuri și periuțe
de dinți – în penis. A intrat în cadă și și-a decupat pielea de pe prepuț cu un
briceag. S-a suspendat în aer cu o frânghie în jurul scrotului.
„Masochist” este puțin spus. Patologia lui Kinsey a mers dincolo
de urmărirea durerii și a umilinței – biografia sa descrie un bărbat consumat
de o obsesie periculoasă, debilitantă și grotescă vizavi de sex. Omul era un
sclav – al apetitului său nesățios și al nevoilor sale autodistructive, de care
era dependent.Cu trecerea anilor, în ciuda succesului său profesional și al
faimei internaționale, brutalitatea sa autoprovocată doar a crescut: aproape la
sfârșitul vieții sale, Kinsey a ajuns în spital, după ce și-a traumatizat
organele genitale, ceea ce i-a luat luni de zile de recuperare.
– El a înființat o sală-studio de înregistrare în mansarda sa
pentru a filma relațiile sexuale dintre el și soția sa și dintre membrii
„cercului său interior” – membri ai personalului, studenți în anii terminali și
soțiile lor.
– Interesul său primordial era pentru comportamentul masculin
sado-masochist, pentru care „străinii din afară” erau invitați să participe la
filmările sale din mansardă.
– Era un exhibiționist sexual: „Adesea Kinsey nu pierdea ocazia de a-și arăta organele genitale și de a demonstra tehnicile sale variate de masturbare membrilor personalului.
– Kinsey era total în favoarea contatului sexual dintre adulți și copii – ceea ce ne face să ne gândim la molestarea copiilor – și îi considera pe adulții care se angajau în astfel de acte „mult bârfiți”. (Miriam Grossman - „Ce anume îl învățați pe copilul meu?”)
Ceea ce a devenit clar în anii de după publicarea rapoartelor lui
Kinsey este că acesta nu aduna informaţia numai din experienţele sexuale ale
altor oameni, ci se angaja şi el în practici sexuale variate cu diverşi membri
ai echipei de cercetare. În locul unei atmosfere serioase, pe care cei mai
mulţi oameni o asociază cu mediul universitar, Institutul pentru cercetări
sexuale a devenit un soi de utopie sexuală pentru mulţumirea poftelor lui
Kinsey şi ale echipei sale. În conformitate cu unul dintre biografii săi, „Kinsey
a stabilit că în cercul lor bărbaţii pot face sex unii cu alţii; nevestele pot
să fie schimbate după dorinţă, şi, la fel, nevestele erau libere să se cupleze
cu oricare partener sexual ar fi dorit.” Kinsey însuşi se angaja în diverse
forme de relaţii sexuale heterosexuale şi homosexuale cu membrii echipei
institutului, inclusiv filmând diversele acte sexuale în podul casei sale. (Alan Branch – A Brief Summary and Critique)– Era un exhibiționist sexual: „Adesea Kinsey nu pierdea ocazia de a-și arăta organele genitale și de a demonstra tehnicile sale variate de masturbare membrilor personalului.
– Kinsey era total în favoarea contatului sexual dintre adulți și copii – ceea ce ne face să ne gândim la molestarea copiilor – și îi considera pe adulții care se angajau în astfel de acte „mult bârfiți”. (Miriam Grossman - „Ce anume îl învățați pe copilul meu?”)
Nu este de mirare că în universitate Kinsey avea faima unui pervers şi era evitat de mulţi din cauza hărţuielilor fie cu tentă sexuală, fie pentru a participa la interviurile sale, sau, aşa cum se întâmpla de multe ori, din ambele cauze, căci cei care acceptau să intre în cercetare erau presaţi să intre şi în cercul experimentelor sexuale directe cu echipa.
James
H. Jones, alt biograf al lui ne spune că Kinsey era determinat să utilizeze ştiinţa pentru a elibera sexualitatea
umană de vină şi de reprimare. Voia să
submineze moralitatea tradiţională, să relaxeze regulile de reţinere, să ajute
oamenii să dezvolte atitudini pozitive faţă de dorinţele şi necesităţile lor
sexuale. Kinsey a fost un cripto-reformator care şi-a cheltuit fiecare minut pentru
a încerca să schimbe moravurile sexuale şi legile SUA care pedepseau deviaţiile
şi abuzurile sexuale.( Alfred Kinsey: A Public / Private Life (New
York: W. W. Norton, 1997))
Acesta
este, pe scurt, omul pe a cărui „operă ştiinţifică” este aşezată astăzi
educaţia sexuală pentru copiii de la vârsta de 4 ani. Cum şi-a construit
„opera” vom vedea în următorul episod.