sâmbătă, 18 martie 2023

Cum şi de ce a doborît Obama, în 2014, avionul liniilor aeriene malaieziene MH17

 


Înainte ca avionul de pasageri MH17 să fie doborât deasupra zonei de război civil din Ucraina la 17 iulie 2014, președintele american Barack Obama a trebuit să convingă 9 țări UE care se opuneau la adăugarea de noi sancțiuni împotriva Rusiei - a trebuit să le forțeze să aprobe adăugarea acestor sancțiuni. El trebuia să le furnizeze "dovezi" că Rusia făcea lucruri odioase în războiul civil din Ucraina. La 15 iulie 2014, postul rusesc RT a titrat "9 țări din UE sunt gata să blocheze sancțiunile economice împotriva Rusiei" și a relatat că:

Franța, Germania și Italia se numără printre membrii UE care nu doresc să urmeze exemplul SUA și să impună sancțiuni comerciale Rusiei. Sancțiunile americane sunt văzute ca un impuls pentru a-și promova propriul pact de comerț liber cu Europa, în valoare de mai multe miliarde de dolari. 

Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Bulgaria, Grecia, Cipru, Slovenia și președintele UE, Italia, nu văd niciun motiv în mediul actual pentru introducerea de sancțiuni comerciale și economice sectoriale împotriva Rusiei și, la summit, vor bloca această măsură", a declarat o sursă diplomatică pentru ITAR-TASS.

Pentru ca un nou val de sancțiuni să treacă, toți cei 28 de membri ai UE trebuie să voteze în unanimitate în favoarea lor. Miniștrii UE intenționează să discute noile sancțiuni împotriva Rusiei la summitul lor de miercuri, 16 iulie, de la Bruxelles. Chiar dacă doar o singură țară se va opune prin veto, sancțiunile nu vor fi impuse. În condițiile în care grei precum Franța și Germania se opun unor noi sancțiuni, măsura va fi probabil din nou blocată, a precizat sursa citată.

După ce avionul a fost doborât, America, Marea Britanie și Ucraina au declarat imediat că Rusia și separatiștii susținuți de Rusia în Ucraina au făcut-o. Imediat, toate cele 9 state membre ale UE care nu au fost de acord cu sancţiunile au trecut la aprobarea sancțiunilor suplimentare antirusești pe care le dorea Obama.

Acum, la 5 martie 2023, jurnalistul de investigație independent Kit Klarenberg a titrat "Faceți cunoștință cu firma legată de serviciile secrete britanice care a deformat știrile despre MH17" și a relatat cum a fost coordonată și planificată în prealabil de serviciile secrete britanice (care au lucrat mână în mână cu guvernul Ucrainei și cu cel al Americii în acest sens) operațiunea MH17 care a fost pusă la cale nu doar pentru a doborî avionul, ci și pentru a fi susținută cu "dovezi" false că a fost făcută de Rusia.

La 7 octombrie 2019, titrasem deja "Actualizare privind cazul MH17" și am documentat faptul că guvernul Olandei semnase un "acord din 8 august 2014 [niciodată făcut public] cu Ucraina, pentru a constata că Ucraina nu a comis doborârea. Dar familiile [celor 196 de olandezi care au fost uciși prin doborâre] nu știu acest lucru", iar instanța olandeză care judeca cazul MH17 a refuzat să ia în considerare orice altă dovadă, mai ales din partea Rusiei, și a refuzat să ia în considerare insistențele acelor familii pentru ca acea instanță să ia în considerare orice dovadă oferită în acest caz - inclusiv din partea Rusiei, pe care guvernul olandez o acuza preventiv că ar fi efectuat doborârea. Acest acord secret a fost încheiat între cei patru membri ai "Echipei comune de anchetă", toți patru fiind "aliați" (națiuni vasale) ai guvernului SUA: "Olanda, Ucraina, Belgia și Australia". Toți au fost de acord ca acest caz să fie judecat în Olanda, deoarece 196 dintre cele 298 de cadavre proveneau de acolo. Articolul meu dă un link către dovezile pe care Rusia dorea să le prezinte, dar a fost împiedicată să le prezinte, precum și către dovezile guvernului Malaeziei și către cutiile negre pe care le avea, precum și către cadavrele piloților MH17 pe care le avea Malaezia, toate acestea fiind la fel de clare că MH17 a fost doborât nu de vreo rachetă BUK din Rusia, ci de un avion de război al forțelor aeriene ucrainene care a tras direct în pilot, al cărui cadavru a fost ciuruit de gloanțe. Pilotul avionului de război ucrainean, din avionul căruia se trăgea cu acele gloanțe, se afla sub comanda guvernului ucrainean pe care îl instalase Obama. Cu alte cuvinte: Obama a fost comandantul șef al întregii operațiuni. Și și-a obținut obiectivul: la 31 iulie 2014, cei 9 membri recalcitranți ai UE au trecut cu toții la aprobarea noilor sancțiuni împotriva Rusiei.

Sursa: https://theduran.com/how-why-obama-downed-the-mh17-passenger-plane-on-17-july-2014/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Milioane de cetăţeni din UE se roagă pentru victoria lui Putin

Încă în șoaptă, atitudinile est-europene față de războiul din Ucraina încep să se întoarcă în favoarea Rusiei sau, cel puțin, să se îndepărt...