În al doilea rând, ea li se adresează lor direct pentru a înţelege de ce trebuie ei înşişi să se ferească de efectele distructive ale televiziunii şi ale unui net neîndiguit de repere de apărare clare.
În al treilea rând, cu mai mici speranţe, ea se adresează tinerilor şi adolescenţilor pentru a-i ajuta să se apere de atacul monstruos, perfid şi multi-multi-direcţional îndreptat împotriva lor de la cele mai fragede vârste.
Suntem atacaţi clipă de clipă de forţele mafiei bancare globaliste care vor să transforme omul în sclav. Ameninţările şi atacurile sunt unele vizibile, altele ascunse, ocultate. Unele cu biciul, altele cu zăhărelul. Prin reglementări, internaţionale şi naţionale, sau pe calea ispitirii slăbiciunilor noastre, poftelor necuvenite, patimilor ascunse în fiecare. Cu toatele oculte, manifestări ale Răului. Atunci când reacţionăm la o ameninţare care pare vizibilă, palpabilă - introducerea educaţiei sexuale în şcoală, de exemplu - şi denunţăm public pericolul de moarte al acesteia, suntem uimiţi, mai întotdeauna, de lipsa de reacţie a celor din jur, a populaţiei, cu precădere a celor tineri, care chiar ajung să susţină aceste demersuri distrugătoare. Şi procopsim populaţia cu cuvinte de reproş, judecată, catalogare.
Dar dacă oamenii nu sunt chiar atât de indiferenţi în adâncul lor? Dacă peste judecăţile, ideile, opiniile proprii s-a aşezat un strat de mâzgă densă, lipicioasă, tot mai groasă? Dacă sinele le-a fost acoperit, ascuns raţiunii printr-o ofensivă continuă, perfidă, insidioasă? Dacă prin scrieri, pictură, muzică, fotografie, imaginea dinamică pe peliculă sau digitală, mai nou cu internetul, dacă prin modă şi mode (şi nu numai de vestimentaţie), şi cu ajutorul tehnologiei ei au fost dresaţi, condiţionaţi să nu mai reacţioneze şi să considere normal anormalul? Dacă prin nenumărate produse culturale şi materiale, prin mesajele ascunse sau provocatoare incluse în acestea li s-a implantat o raţiune străină, non-umană, anti-umană, o raţiune sinucigaşă? Dacă avem un proces uriaş de schizofrenizare, de bipolarizare a fiinţei umane? Dacă creierele lor au fost "hăcuite", "piratate" ?
Da, acesta este adevăratul proces al transformării noastre, aşa s-a întâmplat şi acum se întâmplă mai repede, cu mai mare succes datorită tehnologiei. Dezvăluirea lui, punerea la vedere a autorilor, lucrătorilor, căilor şi mijloacelor acestui proces satanic este scopul, demersul meu către voi. Am început în primul episod şi voi continua şi în acesta cu domeniul "high fashion", al mărcilor de îmbrăcăminte care dau tonul pe piaţă, crează, adică moda. Căci îmbrăcămintea este, pentru mulţi, preocuparea noastră "cea de toate zilele". Voi folosi, în acest scop, analizele proprii şi, aşa cum o fac şi în cele de mai jos, cele disponibile din alte surse.
Episodul 1 la https://paulghitiu2009.blogspot.com/2019/11/elitele-sataniste-care-ne-rapesc.html
Céline şi-a descoperit o nouă misiune: Să elibereze nou-născuții din binaritatea genului. Pentru că aceasta era principala nemulţumire a nou-născuților. În acest scop, a lansat CELINUNUNU, o linie de îmbrăcăminte „neutră din punct de vedere al genului” pentru bebeluși creată împreună cu marca de modă globală NUNUNU.
Unii ar putea considera ca aceasta stire este plictisitoare, deoarece CELINUNU nu este altceva decât inca o marca de moda nemeritat de scumpă, care foloseşte sprijinul unei celebrităţi pentru a genera vanzari. Şi totuşi e vorba de mai mult. NUNUNU este deja o marcă uriașă la Hollywood. Site-ul său conține o amplă galerie de imagini cu copiii celebrităților care își poartă creațiile, inclusiv Angelina Jolie, Kourtney Kardashian, Hilary Duff și multe altele.
După cum recunosc chiar ei, marca este mai mult decât o modă. Este o modalitate de a „modela copiii” pentru viitor. Să aruncăm mai întâi o privire asupra videoclipului promoției personificată de Céline Dion.
Promo Video
Ceva e stricat la NUNUNU
Când spun că ceva este în neregulă cu NUNUNU, nu vorbesc
despre numele său ridicol, ci mai degrabă despre întreaga sa filozofie și
despre simbolismul utilizat. Pagina “Despre” a mărcii
spune:
conduşi în întregime de intuiția lor, coproprietarii și
designerii Iris Adler și Tali Milchberg au creat colecțiile de îmbrăcăminte
pentru copii care au rupt stereotipurile și au refuzat normele acceptate.
Nevoia lor de adn de bază și de o ofertă unisex în stilul copiilor, a creat o
tendință globală, care este acum o sursă de inspirație în întreaga lume.
Animaţi de o agendă care sfidează tradiționala dihotomie a vestimentației
băiețel/fetiță, Iris și Tali au arătat că în lumea indivizilor reali nu totul
este atât de negru și de alb.
Da, citând propriile cuvinte, marca este într-adevăr „condusă
de o agendă”.
Această imagine este Monarch Mind Control - un sclav al controlului minţii cu câteva alte persoane.
Mai sunt multe alte imagini, dar am văzut deja destul. Depravarea elitei oculte şi abuzarea fără ruşine a copiilor. Toată această mizerie este "îmbrăcată" în vocabularul ipocrit al neutralităţii genului şi "eliberării copiilor".
Sursa: https://vigilantcitizen.com/latestnews/something-is-terribly-wrong-with-celine-dions-genderless-clothing-line/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu